måndag 30 november 2015

Veckans sett & hört.

Hej på er! Här sitter jag och smuttar (okej, klunkar ivrigt) på mitt morgonkaffe. Bästa möjliga tiden på veckan, måndag 6:30. Lovely. Nå, från den här stunden blir det bara stressigare och veckan kommer gå i ett högt tempo ända till 15 december (ja, det känns som en enda lång vecka). Då tar jag jullov, som jag har väntat!

Jag har så mycket jag skulle vilja forma till kloka snärtiga tankar här på bloggen, men processen kräver lite tid ännu. Så tills dess får ni andra ställen att klicka er in på, varsågoda!

Se: Här kommer vinnare nummer två av "årets dokumentär". Om ni inte har sett den, bädda ner er i soffan, hämta näsdukar, och klicka på play. "Tills cancern skiljer oss åt."

Läs: Veckans krönika kan ni läsa här. Den handlar om mens och silikon. Eftersom jag är skaparen av denna text så måste jag ju säga att den är underbar, viktig, välskriven och helt enkelt ett måste. Läs här, "Får det lov och vara en kopp mens?"

Hör: Vårt nya podavsnitt såklart! Ingår du i det äldre gardet kan du se det som ett mycket undervisande avsnitt. Om du mot förmodan fortfarande befinner dej i ungdomsåren så kan du ju jämföra dina egna åsikter med våra, lyssna och bedöm själv! Avsnitt två handlar om Jodel.

I lördags försökte jag maskera mitt slitna aniskte med läppstift. Dessvärre var det mystiskt försvunnet efter min lilla photoshoot. Damn.

Trodde du att jag försökte flörta med kamera med en suktande blick riktad mot linsen? Well, no hehe.





1 kommentar :

  1. Lina, om du skickar din adress till mig tex via anne.hietanen@yle.fi så skickar jag en liten bok till dig.
    Hälsar Anne

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar